Malaysian Review

JAMAL YUNOS MAHU LUDAH TANGAN MAHATHIR

Ketua Gerakan Merah, Datuk Seri Jamal Md Yunos berkata beliau mahu meludah kembali ke tangan bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad, setelah pernah mencium tangan pemimpin itu satu ketika dulu. – KiniTV

Nota Ana Ghoib: Orang kampung budak-budak tak ikuti perkembangan bolehlah kau tipu Jamal spin sana sini…

KLIK BACA: Siapa Jho Low? 

KLIK BACA: Transformasi Nasional 2050 Najib cuba pinggir legasi Wawasan 2020?

Komen Ana Ghoib: Ya TN50 kelak berlaku pada waktu Najib sudah tiada dan pada waktu itu boleh pemimpin cerdik UMNO seperti Jamal Yunos merundingkan tarif elektrik IPP China untuk anak cucunya di negara berdaulat ini.

Tidak tahulah pada 2050 kelak berapa kadar GST dan tarif elektrik yang mencengkam hingga ke pelusuk rumah di kampung-kampung.

Orang yang tidak tahu kemana mengalir wang dipinjam dari Kumpulan Wang Amanah Pencen dan tidak tahu pula dokumen apa yang ditandatanginya tambah cakap berbelit-belit di dewan rakyat yang mulia mahu mencipta wawasan untuk anak bangsa?

Yang pasti TN50 sarat dengan agenda membayar hutang 1MBD yang tidak pernah terdetik dihati pemimpin mencarinya.

Begitulah bahayanya kagum kepada manusia dalam diam kita ditipunya tapi tak apa itu hanya muslihat politik tetapi baca firman Allah di bawah…

Firman Allah: Dan tiadalah patut bagi seseorang Nabi itu (disangkakan) berkhianat (menggelapkan harta rampasan perang), dan sesiapa yang berkhianat (menggelapkan sesuatu), ia akan bawa bersama pada hari kiamat kelak apa yang dikhianatinya itu; kemudian tiap-tiap seorang akan disempurnakan (balasan bagi) apa yang telah diusahakannya, sedang mereka tidak akan dikurangkan sedikitpun (balasannya). – (A-li’Imraan 3:161)

Diakhirat akan ada orang yang menuntut bagaimana jika berjuta orang sedangkan firman Allah: Sesungguhnya sehari disisi Tuhanmu adalah seperti seribu tahun menurut perhitunganmu. – (Al Hajj: 47). – Ana Ghoib aku demam….


DIKEMASKINI: “Saya tak pernah kurang ajar kata mahu ludah tangan Najib” – Khairuddin

KLIK BACA: Apa yang PAS sayang sangat pada Najib – Shahbudin Husin

KLIK BACA:Rasuah bukan isu politik – Kita bayar untuk rasuah – ZUNAR

KLIK BACA: Kadir Jasin: Muslihat Di Sebalik Tuduhan Najib Razak

KLIK BACA: Najib lebih bahaya jika terus diberi kuasa?

KLIK BACA: Bank kena tutup, tidak mungkin pencuri tangkap diri sendiri, kata Husam

Jomaineseow
Author: Jomaineseow